Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"We are both students."

Μετάφραση:Είμαστε και οι δύο φοιτητές.

πριν από 2 χρόνια

8 σχόλια


1959_Giouli

Γιατί όχι "Και οι δυο είμαστε μαθητές";

πριν από 2 χρόνια

panagiotists
panagiotists

Είναι επίσης σωστό. :-)

πριν από 2 χρόνια

1959_Giouli

Σε ευχαριστώ

πριν από 2 χρόνια

degeomar

''είμαστε φοιτητές και οι δύο'' έγραψα, γιατί μου το έπιασε λάθος;

πριν από 2 χρόνια

melou-meli

γιατί όχι είμαστε ΚΙ δυο μαθητές;;;

πριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

"Είμαστε κι οι δύο μαθητές" ίσως; Λείπει το άρθρο οπότε αυτό που προτείνεις δεν είναι σωστό γραμματικά... Επίσης το και δε γίνεται κι εκτός κι αν ;) η επόμενη λέξη αρχίζει από φωνήεν.

πριν από 2 χρόνια

karagiozis13

Εγώ έγραψα " εμείς και οι δύο είμαστε φοιτητες " . Πού είναι το λάθος ;

πριν από 1 χρόνο

Ioanna678593
Ioanna678593

@karagiozis13 δεν ξέρω για ποιο λόγο τις περισσότερες φορές τη μετάφραση "φοιτητές" για το "students" τη θεωρεί λάθος. Μήπως είναι διαφορά αγγλικών Αμερικής και αγγλικών Αγγλίας?

πριν από 4 μήνες