Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"France has a border with Italy."

Переклад:У Франції є кордон з Італією.

0
2 роки тому

12 коментарів


Anatolii358543

"Межує" в данному випадку також правельний перкклад. Не тільки "має кордон"

12
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Якби було б "France borders Italy" краще підійшло б "межує", а так наведений переклад влучніший

0
Відповісти2 роки тому

MHS02
MHS02

" Влучніший" не означає "єдино вірний".

7
Відповісти2 роки тому

greg.mort
greg.mort

Але зважаючи на обмеження курсу, я вважаю недоречним додавання безліч перекладів із різними відтінками і варіаціями. Тим більше, що не всі наявні помилки в уроках усунені. З того що я помітив, краще перекладати слово в слово, але тільки за умови що отримуваний результат не буде якимсь мовним спотворюванням. Якби було багато волонтерів, я б тільки за, нехай пододають усі можливі форми, і навіть при можливості видає усі інші правильні відповіді. Це би тільки вдосконалювало наші знання.

9
Відповісти2 роки тому

OlehKriachko

Правильно буде також з прийменником "із": "У Франції є кордон із Італією". Прийменники "з", "із", "зі" в українській мають однакове значення для цього випадку. Після приголосної потрібно використовувати варіант, який починається на голосну: "... кордон із ..."

8
Відповісти2 роки тому

Ulia_belka

Чому не можна " У Франції з Італією є кордон" ?

1
Відповісти1 рік тому

Atrorubens

Теж голосую за "Франція межує з Італією".

Воно звучить значно природніше, ніж "У Франції є кордон з Італією." Українською так не говорять, а якщо і говорять, то - "У Франції є спільний кордон з Італією", "Франція має спільний кордон з Італією".

1
Відповісти6 місяців тому

Simple_Genius

чим вам межує не сподобалось?

0
Відповісти1 рік тому

11chKG

Чому не може бути " У Франції з Італією є кордон

0
Відповісти1 рік тому

Asmandeusq

А чому не може бути "Франція має границю з італією"

0
Відповісти1 рік тому

EZ172

Пощастило, що з Московією не має

0
Відповісти1 рік тому

JJKX8

Значить коли в попередньому завданні ви пропустили "є" (і досі не виправили цю помилку), то нічого страшного, все правильно, а коли я пропустила, то вже помилка

0
Відповісти10 місяців тому