"Вона з'являється уранці."

Переклад:She appears in the morning.

September 19, 2015

4 коментарі
Це обговорення закрито.


Sultanidze

Підкажіть, будь-ласка, чому в цьому випадку не можна використовувати артикль "a"?


OksanaP-P

Чому в "in the morning" є артикль the, а в "at night" атрикля немає?


Fb8U1

Час доби позначається сталими виразами, які треба запам'ятати.

In the morning - уранці.

In the afternoon - удень.

In the evening - увечері.

At night - уночі.

Як бачимо, ранок, день і вечір - завжди із означеним артиклем і прийменником in, а ніч - без артикля і з іншим прийменником.

Тут про сталі вирази, що означають час доби: http://easy-english.com.ua/prepositions-of-time-at-in-on/


TarasShevt

А якщо мова іде не про конкретний ранок, а про будь-який ранок?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.