"The towns are not little."

Çeviri:Kasabalar küçük değildir.

3 yıl önce

5 Yorum


hhasrett

"şehir küçük değildir" yanlış ise anlamı olan kelimelerden çıkartın o halde şehir kelimesini. Zaten hiç kullanmadım şehir olarak Town kelimesini. Neden yazıyorsunuz ki?

1 yıl önce

DRNDKY

Bu sorunun cevabına fark etmeden "kasabalr küçk diil." Yazdım boşo boşuna yanlışım çıktı ve bu yüzden şu an cok cok cok sinirliim

2 yıl önce

hhasrett

Boşver üzülme, Türkçe'yi öğrendiğinde yazarsın.

1 yıl önce

gulay34

Kasaba mi sehir mi

1 yıl önce

AytaDemirh1

Town , şehir?

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.