Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"The towns are not little."

Çeviri:Kasabalar küçük değildir.

3 yıl önce

9 Yorum


hhasrett

"şehir küçük değildir" yanlış ise anlamı olan kelimelerden çıkartın o halde şehir kelimesini. Zaten hiç kullanmadım şehir olarak Town kelimesini. Neden yazıyorsunuz ki?

1 yıl önce

DRNDKY

Bu sorunun cevabına fark etmeden "kasabalr küçk diil." Yazdım boşo boşuna yanlışım çıktı ve bu yüzden şu an cok cok cok sinirliim

1 yıl önce

hhasrett

Boşver üzülme, Türkçe'yi öğrendiğinde yazarsın.

1 yıl önce

gulay34

Kasaba mi sehir mi

11 ay önce

AytaDemirh1

Town , şehir?

9 ay önce

umityucel

Niçin are kullnılıyor geniş zaman değil mi bu. O zaman do kullanılması gerekmez mi?

1 yıl önce

KaanAkdeni2

kasaba ufak değil aynı şey değilmi ?

2 yıl önce

JinSonWoo

Miktar belirten cümlelerde ufak anlamıyla kullanabilirsiniz. Bu tarz büyüklük küçüklük belirten cümlelerde kullanamazsınız.

2 yıl önce

tanjantalfa

AYNI CÜMLEYİ YANLIŞ KABUL ETTİ.

1 yıl önce