1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Your boy is among the dogs."

"Your boy is among the dogs."

Překlad:Váš chlapec je mezi těmi psy.

September 19, 2015

17 komentářů


Dita167367

Kdy pouziji among a kdy betwen?


widle

Between mezi dvěma, among v případě většího počtu.


AlesDobrovolny

Between je třeba "between two cars." V podstatě se jedná o konkrétnější umístění někoho nebo něčeho. A among je ve smyslu v prostřední mezi skupinou aut, psů... tedy mezi psi.


EmDe8

To jsem potreboval taky vedet


Ondrej819433

Proč je kluk špatně?


ivanahrusk

Nemal by byť zle, treba si skontrolovať celú vetu. Kluk mi zobralo úplne v pohode, len som si nevšimla psi - psy a preto mi vyhodnocovalo celú vetu zle. (malé ospravedlnenie zároveň s angličtinou sa učím aj češtinu :D )


Hany526762

Dobry den, proc neni spravne "tvuj chlapec"...? "your" muze byt jak "tvuj", tak I "vas".


Postak4

Dobry den, chtel bych se zeptat zdali je mozne pouzit vetu bez slovesa "je"? Tedy "Vas ogar mezi psy.". Puvodne slo z me strany o chybu, kde jsem zapomel na sloveso ;-). Dekuji


Toby2534

Použít to lze, ale víceméně se používá je(ale oba způsoby jsou dle mého názoru správně)


kacenka9

surrounded by dogs


vuka13

Proč tam nemůže být Tvůj hoch je mezi těmi psy?


ZdekaSchoo

to být může


Robert9p

Jak by byl překlad "Tvůj chlapec je mezi těmi psi?" Děkuji.


Kamila291574

Prečo neuznáne tvuj a použité vás nie je to jed o pri preklade


ZdekaSchoo

to je uznávané

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.