1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "And if he hears you?"

"And if he hears you?"

Překlad:A když vás uslyší?

September 19, 2015

13 komentářů


jarinTrn

Je možné použít i " a co když tě uslyší", prosím?

September 20, 2017

Sidous1

Já tam slyším jiný slovosled - And he if.... A jaký je prosím překlad?

October 19, 2015

Jarmila212439

A on když

December 29, 2015

nueby

And he if hears you tam opravdu není. Překlad do češtiny asi nemá smysl hledat, platná není protože věta to.

December 31, 2015

Karolina.Kop.

Proč není platná česká verze A když tě uslyší on? normálně bych to použila jen v případě potřeby důrazu na to "on". Na druhou stranu, zvykla jsem si, že Duolingo vyžaduje většinou tyto trochu otrocké doslovné překlady, viz. například důrazné rozlišování určitých a neurčitých členů.

January 11, 2016

MikulMr

Řekl jsem to nejmíň dvakrát a pořád mě to nepustilo dál

October 15, 2017

Sovada

nejde " A co když tě slyší?"

December 23, 2017

yakub81

Nemohu si pomoci, ale opakovaně slyším výslovnost [:En def:]. To se takto vyslovuje, nebo špatně slyším? Očekával jsem znělé "i" a neznělé "d". [:En-if:]

January 13, 2016

LUCIE043

If se tam čte "ef" a to "d" je jestě ze slova "and"

May 10, 2016

kirakovjan

A když tě uslyší. ?

February 22, 2017

kacenka9

Takova varianta je take prijimana

February 22, 2017

urbankovamich

"A pokud te posloucha?" Muze/nemuze byt?

September 10, 2018

PavelNovot13

Proč je v této větě he jako vás? Protože v překladu by mělo být on.

January 20, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.