"And if he hears you?"

Překlad:A když vás uslyší?

September 19, 2015

18 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


JITKA35856

A proc nejde:" A když tě slyší?" ?


ladavala

To by mělo být uznáváno.


Sidous1

Já tam slyším jiný slovosled - And he if.... A jaký je prosím překlad?


nueby

And he if hears you tam opravdu není. Překlad do češtiny asi nemá smysl hledat, platná není protože věta to.


LeosBozak

To hears tam vubec slyšet není. To je problém, oni jednoduše naprosto dlabou na nějaké vyslovování. Nevysloví ani h na začátku ani r a z celého hears je slyšet jen nějaké jús nebo ís.


lucienov2

nepřijalo mě "A co když tě uslyší" Proč ? děkuji


ladavala

"co" je tam navíc.


[deaktivovaný uživatel]

    Krásný den, pokud by se jednalo o doslovný překlad budiž, ale angličtina se přeci nedá otrocky doslovně překládat, nebo jo? Martin


ladavala

    To máte pravdu. Ale pro tu větu existuje v angličtině odpovídající překlad "And what if he hears you " a podle pravidla GOLDEN RULE nemůže být přijat.

    O GOLDEN RULE si přečtěte zde: ČÁST DRUHÁ – Co má možnost být přijaté aneb „Golden rule“ https://forum.duolingo.com/comment/7117296


kirakovjan

    A když tě uslyší. ?


kacenka9

    Takova varianta je take prijimana


urbankovamich

    "A pokud te posloucha?" Muze/nemuze byt?


ladavala

    poslouchat je "listen"


Pavel944124

    nemělo by tam být " slyší" ? Uslyší je přece budoucí čas. Nebo se mýlím?


ladavala

    Je uznáváno "uslyší/slyší/zaslechne"


AgiGold

    Šla by "ale jestli vás uslyší?"


ladavala

    "ale" je "but" a ne "and". "A jestli vás uslyší?" je uznáváno.

    Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.