1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Mé hodiny jsou růžové."

"Mé hodiny jsou růžové."

Překlad:My clock is pink.

September 21, 2015

10 komentářů


LZt9pqgI

proč tam nemůže být watch


ladavala

watch noun [countable] - a type of small clock that you wear on your wrist, or (in the past) carried in your pocket


Frantiek448400

Proc neni "a clock" ?


Frantiek448400

Jj, odpovim si sam. Protoze my clock.


JaninkaHlo

Proc nemuze byt cloks? Muzu mit treba patery ruzove hodiny


ladavala

Může být i "clocks", ale sloveso musí být také v množném čísle "are".


Marianhuff

Proc neni u barvy clen "a pink". Dekuji za vysvetleni.


Hela456590

člen se nepíše před barvami.. možná někde jsi zahlédl spojení - a pink clock, I have a pink clock atd.. Tak tam se člen od toho podstatného jména dává už před ten přívlastek, který tvoří v gramatice s tím podstatným jménem, jedno slovní spojení :-))


Hanka708467

Proč is a ne are


ladavala

V angličtině je "a clock is" jednotné číslo a "clocks are" množné číslo.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.