Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"My budeme jíst později."

Překlad:We will eat later.

před 2 roky

6 komentářů


sattak1
sattak1

Může být na konci věty on?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"Later" a "later on" je vicemene to same.

před 2 roky

Karbobruska

we will to eat later.....nemoze byt pred eat to? ako neurcitok?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Ne, tak se budoucí čas v angličtině netvoří. Pouze "will + sloveso"

před 2 roky

spacegalaxytavel

Je tam nejaka vyjmka?

před 1 rokem

kacenka9
kacenka9
Mod

Pri pouziti 'will' se mi zadna nevybavuje.

Ale casu je v AJ vice. Will+sloveso je prosty budouci. Anglictina ma i prubehovy budouci, neco se bude dit po delsi dobu v budoucnosti = will +be+sloveso ve tvaru -ing. Nebo se da tvorit spojenim 'I am/you are/he is, atd. GOING TO + sloveso. Nicmene oproti casu minulemu zde nejsou zadne nepravidelne tvary.

před 1 rokem