Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Jutro jest mój ostatni dzień."

Tłumaczenie:Tomorrow is my last day.

3 lata temu

3 komentarze


MisiaczeQ_LOVE

:( Smutne zdanie :(

2 lata temu

zuza233440

@cri Nie. 'It' nie może być użyte w tym zdaniu. It' oznacza 'to', w tym zdaniu zastępuje je słowo 'tomorrow', czyli 'jutro'. Tak samo jest przy np 'She is my friend', bo możesz też podać konkretną nazwę (np 'Julie is my friend'). W j.polskim również możemy bez problemu zamieniać w ten sposób.

11 miesięcy temu

zuza233440

@cri Nie. 'It' nie może być użyte w tym zdaniu. It' oznacza 'to', w tym zdaniu zastępuje je słowo 'tomorrow', czyli 'jutro'. Tak samo jest przy np 'She is my friend', bo możesz też podać konkretną nazwę (np 'Julie is my friend'). W j.polskim również możemy bez problemu zamieniać w ten sposób.

11 miesięcy temu