"The adventure"

Переклад:Ця пригода

September 21, 2015

10 коментарів


Andrii_Zakarp

"Пригода" видає за помилку


Rizdvo

02.02.2016. І досі помилка. Повідомила модераторам. Напевно, я вже не перша... :(


Fb8U1

У поясненнях до курсу вказано, що артикль the у межах Дуолінго треба перекладати вказівним займенником. Це один із випадків вживання означеного артикля. Нас хочуть привчити до думки, що the означає, що йдеться про відомий об'єкт.


O.Yevhen

04.04.2016

Не виплавили... Пригода сприймає як помилкову відповідь...

Хоча мене це не дивує. Якщо взяти до прикладу "зворотній" курс (англійська - українська) - так там ціла катастрофа з цими виправленнями... Ось там дійсно помилки суттєві і взагалі ноль реакції уже рік як майже.


kolyaSandu

Пригода помилка томущо там написано the аце означає ця пригода


Nazar285840

модератори сплять, "пригода" досі помилка


maxxi_king

Досі помилка "Пригода"


krevedenko

"пригода" - помилка 18.06.17


Victor729566

01.08.17 Помилка присутня


Switlana65097

19.10.18.пригоду вперто не приймає:)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.
Розпочати