"Учитель не мав відповіді."

Переклад:The teacher did not have a response.

September 22, 2015

39 коментарів
Це обговорення закрито.


Anna_Kuchma

The teacher had no answer - також правильний варіант. В чому справа?


igo_0770

Чомусь у цьому курсі не сприймається ні HAVE GOT, ні HAVE NOT, ні HAVE NO. Лише DONT HAVE. І як я бачу ніхто не хоче прокоментувати це вже впродовж ЧОТИРЬОХ місяців.


Staim_

Ну, я так думаю, що have got використовується більше і частіше у британському варіанті англійської мови. А на курсі вивчається американський варіант.


Khlivnyuk

past simple заперечення - did not have


Dmy_S

The teacher had no answer - уже )


serhii475580

А чому не has?


arranger222

чому лише response, не answer?


Khlivnyuk

уже приймається із answer


a3wZ10

The teacher did not have an answer!!!Чому так не правильно?


a3wZ10

The teacher did not have an answer. Чому так не правильно?


Olgert123

Цей? учитель чи просто учитель? Оприділіцця вже


Vasyl712078

"Ваша відповідь містить одрук" смішно, адже одрук у запитанні)


DWfy6

Чому не підходить слово аnswer?


6nwP5

Не зрозуміло, чому лише response, а answer не підходить?


leroks74

Чому не підходить answer


ENFJ10

"The teacher hadn't any answers", - why not it is wrong?


kvKk8

Замініть, будь ласка. Учитель не мав відповіді. Чому тут a response, якщо має бути an answer?


HelenDiyuk

Чому "the teacher". Тут же не сказано: "цей вчитель"


KanTata3105

The teacher had no answer. Чому не вірна така відповідь?


[деактивований обліковий запис]

    Чому не ".....an answer"?


D.Romario

    Помилка: артикль "а" необхідно замінити на "an"


NataliAmana

    .. had no answer не підходить?


genauk

    Чому answer не підходить


George539676

    The teacher had no answer Чому не вірно?!!


RomanGeras7

    достали зі своїм "response" відповідь - "answer" в усіх словниках і повинна як мінімум прийматись


SergeantD

    Чому "відповідь" response, а не "answer"?


1LcU7

    Чому response, а не answer


zolotusyk

    Пишіть ЦЕЙ учитель і ЦІ відповіді тоді в перекладі


zolotusyk

    Пишіть цей учитель і ці відповіді тоді у перекладі...


AndreyVovn

    Teacher did not have an answer?


Dmy_S

    Teacher - злічуваний іменник, перед ним потрібен артикль.


Vitalii423945

    The teacher has no answer. Що не так?


Mykhailo726529

    A teacher has no answer?


Mykhailo726529

    A teacher has no answer


Hash132139

    Коли вживається response, a коли answer?????


Dmy_S

    Answer - це "відповідь", як така, а response - більше "реакція", тобто "The teacher did not have a response" - "Учитель не відреагував".
    Але в цьому завданні, пригадується, приймається і так, і так.


Hash132139

    Коли вживається response, а коли answer????


K5lf5

    Як таке можливо? Щоб teacher був "have" а не " has"???


Dmy_S

    У заперечувальній формі Simple, тобто з допоміжним do(does) чи did буквально будь-який teacher буде have. І не лише teacher, і не лише have. Бо в Simple основне дієслово завжди стоїть в Infinitive.
    Крім того, тут узагалі Past simple. В ньому has просто нема куди приткнути, бо закінчення -s застосовується виключно для дієслів 3 особи однини у Present.

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.