1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Military clothes are conveni…

"Military clothes are convenient."

Překlad:Vojenské oblečení se hodí.

September 22, 2015

14 komentářů


JanPlichta1

Proč se nenabízí jako hlavní překlad: vojenské oblečení je pohodlné?


LenkaK2521

Proč nejde: vojenské oblečení je vhodné


Suchan4

vojenská oblečení jsou pohodlná - jak by zněl překlad tohoto ???


JanHenke3

Vojenská oblečení jsou příhodná. Proč je to špatně?


JitkaSvobo3

Proč je špatně Vojenské oblečení jsou pohodlné ?


rejlmen

Protože je to špatně česky. Kombinuješ jednotné a množné číslo. Vojenské oblečení je pohodlné.


jazrzecka

Protože to není česky.


PavelXxXxX

Vojenské oděvy jsou praktické :-)


JrZNr

Zlý preklad


jazrzecka

..se hodí. Není zrovna česky. Mělo by být ještě vyjádřeno k čemu se hodí. Vojenské oblečení je praktické nebo pohodlné je dle mého lepší.


Pavel482643

proč je tam "are"? nemělo by být "is"?


regika.

vojenská oblečení - když bylo ve větě "are"

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.