1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Я слухаю, тому що ви говорит…

"Я слухаю, тому що ви говорите."

Переклад:I listen because you speak.

September 22, 2015

6 коментарів


Diana999991

Чому не можна тут вживати "say"?


Nv46

Говорити speak, казати say, напевне так


Rabbasov

а чому не "I listening because you speaking"?


Vlad345397

Неможливо


CfJc9

1344445822\u\u\ü~~~88118


MaksymHara

Чому не правильно "...because you are speak" ?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.