1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She also sleeps here."

"She also sleeps here."

Переклад:Вона також спить тут.

September 22, 2015

5 коментарів


O.Yevhen

а чим відрізняється also від too? Даний курс обом словам приписує однакові значення: також і тут


olesyalevchun

ні! "too" означає "також." але не означає ."тут" а ось "also" радше означає ."тут" або "завжди"але не "також"


ReiMiller

Вона ТАК САМО спить тут - це так само правильна відповідь. Попросив додати до варіантів.


English978067

А як одне слово може означати також I тут?


Angeel0071

Чому моя відповідь "Вона спить тут також" неприйнятна?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.