1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ano, děkuji vám!"

"Ano, děkuji vám!"

Překlad:Yes, thank you!

September 22, 2015

8 komentářů


SlvekDolea

Proc nemůže byt Thanks?


jgstcd

Oba jazyky maji zkracene, mene formalni, a delsi, formalnejsi, formy. Nevidime duvod je michat.


Marek365577

Protože thanks je díky a thank you je děkuji, děkuji vám, děkuji ti.


gerta74591

Kdy se pouziva thank a kdy thanks


radovan.sup

Jako v češtině: Thank you znamená Děkuji vám (zdvořilejší). Thanks znamená díky (méně zdvořilé).


Zdenka624215

Proc nemohu napsat "I": Yes I thank you. Proč to musí být bez zájmena já?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.