1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The cat of the girls"

"The cat of the girls"

Μετάφραση:Η γάτα των κοριτσιών

September 22, 2015

7 σχόλια


c1h2r

ειναι το ιδιο να πουμε 'the girls's cat'


D_..

Ναι, με μία μικρή διόρθωση: the girls' cat. Μετά από πληθυντικό βάζουμε μόνο απόστροφο, χωρίς το s. Μάλιστα το "the girls' cat" είναι ο συνήθης τρόπος σύνταξης και όχι το παράδειγμα της πρότασης.


Roula1234

το of το εχουμε μονο σε κτητικα οταν αναφερομαστε σε αψυχα


steliospr

Στη πρόταση δεν υπάρχει ρήμα, δεν είναι λάθος;


bmr64

Η γατα απο τα κοριτσια?

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.