Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"The cat of the girls"

Μετάφραση:Η γάτα των κοριτσιών

0
πριν από 2 χρόνια

7 σχόλια


c1h2r

ειναι το ιδιο να πουμε 'the girls's cat'

6
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

D_..
D_..
Mod

Ναι, με μία μικρή διόρθωση: the girls' cat. Μετά από πληθυντικό βάζουμε μόνο απόστροφο, χωρίς το s. Μάλιστα το "the girls' cat" είναι ο συνήθης τρόπος σύνταξης και όχι το παράδειγμα της πρότασης.

19
Απάντησηπριν από 2 χρόνια

Labrini01

ouhaou

0
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Roula1234

το of το εχουμε μονο σε κτητικα οταν αναφερομαστε σε αψυχα

1
Απάντησηπριν από 1 χρόνο

Konstantin716578

Το γατί?

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

steliospr

Στη πρόταση δεν υπάρχει ρήμα, δεν είναι λάθος;

0
Απάντησηπριν από 2 μήνες

bmr64

Η γατα απο τα κοριτσια?

0
Απάντησηπριν από 4 εβδομάδες