"The cat of the girls"

Μετάφραση:Η γάτα των κοριτσιών

September 22, 2015

7 σχόλια


c1h2r

ειναι το ιδιο να πουμε 'the girls's cat'

September 22, 2015

D_..
Mod

    Ναι, με μία μικρή διόρθωση: the girls' cat. Μετά από πληθυντικό βάζουμε μόνο απόστροφο, χωρίς το s. Μάλιστα το "the girls' cat" είναι ο συνήθης τρόπος σύνταξης και όχι το παράδειγμα της πρότασης.

    September 22, 2015

Labrini01

    ouhaou

    June 9, 2017

Roula1234

    το of το εχουμε μονο σε κτητικα οταν αναφερομαστε σε αψυχα

    June 15, 2017

steliospr

    Στη πρόταση δεν υπάρχει ρήμα, δεν είναι λάθος;

    May 30, 2018

Konstantin716578

    Το γατί?

    May 21, 2018

bmr64

    Η γατα απο τα κοριτσια?

    July 17, 2018
    Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.