"Що пили ці студенти?"

Переклад:What did the students drink?

September 22, 2015

5 коментарів
Це обговорення закрито.


russoChe

Чому дієслово на останьому місці???


deniko
Mod
Plus

При формуванні питання, завжди треба спочатку дивитися на твердження.

These students drank wine. - Ці студенти пили вино.

Заперечення:

These students did not drink wine. - Ці студенти не пили вина.

Просте запитання - did переносимо на початок, прибираємо not, все інше лишаємо як є:

Did these students drink wine? - Ці студенти пили вино?

Запитання з "what?" - тут wine уже не потрібно, ми додаємо what на початку речення, а wine прибираємо.

What did these students drink? Що пили ці студенти?

Hope it helped.


strelezzzz

The students ?- то мабуть до однини... These правильно.


deniko
Mod
Plus

the - це визначений артикль, він може відноситися і до однини, і до множини. Тут він вжитий правильно. варіант перекладу з "these": What did these students drink? тут, звісно, теж приймається.


liLimur1

желаю тому кто прочитает крепкого здоровья

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.