Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Why not the number thirteen?"

Překlad:Proč ne číslo třináct?

před 3 roky

9 komentářů


plevko

proč ne třináctka

před 3 roky

nueby
nueby
Mod

Přidáno.

před 3 roky

Prochycz

Proč ne třináct?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože to by podle Golden rule bylo "Why not thirteen?" Určitě bude spousta situací, kdy to bude zaměnitelné, ale technicky vzato je to jiná věta.

před 2 roky

Kaenka18

Proč ne to číslo třináct?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

To byste rekla?

před 2 roky

LukasVavro

aky je prosim rozdiel resp. Ako rozlíšiť kedy pouzit zapor NOT a kedy zase stačí NO . Nemohlo by byt aj tu slovo NO? Ďakujem za odpoved :-)

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

"No" ma dve vyznamy. Muze znamenat "žádný" nebo muze byt odpoved na otazku typu ano/ne. "Ne" v jinych kontextech to neni.

před 2 roky

PetrSchnma

Proč ne číslo 13?

před 2 roky