1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Why not the number thirteen?"

"Why not the number thirteen?"

Překlad:Proč ne číslo třináct?

September 22, 2015

9 komentářů


plevko

proč ne třináctka


Prochycz

Proč ne třináct?


Nemesis_NaR

Protože to by podle Golden rule bylo "Why not thirteen?" Určitě bude spousta situací, kdy to bude zaměnitelné, ale technicky vzato je to jiná věta.


Kaenka18

Proč ne to číslo třináct?


LukasVavro

aky je prosim rozdiel resp. Ako rozlíšiť kedy pouzit zapor NOT a kedy zase stačí NO . Nemohlo by byt aj tu slovo NO? Ďakujem za odpoved :-)


jgstcd

"No" ma dve vyznamy. Muze znamenat "žádný" nebo muze byt odpoved na otazku typu ano/ne. "Ne" v jinych kontextech to neni.


PetrSchnma

Proč ne číslo 13?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.