Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"Нам подобається осінь."

Переклад:We like the fall.

3 роки тому

9 коментарів


Mlara1969

Чому 2 правильні відповіді? В реченні не вказано: Нам подобається ЦЯ осінь, а просто: Нам подобається осінь. Тут існує домовленість, що the перекладається як ця. Відповідно при даних умовах правильною повинна бути відповідь We like fall.

3 роки тому

prettygirl653001

У мене та сама історія

2 роки тому

Liubairsh

Я може щось плутаю, але в школі колись вчили autumn-осінь.

1 рік тому

duliungo1

Првністю згоден з вами!

8 місяців тому

fxh39

Обидва слова правильні.

7 місяців тому

uEDc1

Маю те саме питання

2 роки тому

1133960775

В англійській мові при слові "осінь", "літо", "зима" і так далі пишеться артикль " The"

2 роки тому

OksankaGla

А чому"осінь" перекладається як"fall", а не "autumn"?!

6 місяців тому

AndriiWheaten

мене довго переконували що артикль (означений або неозначений) повинен бути. Відповідн я вибрав We like the fall. Програма пропонує як правильну також відповідь We like fall.

1 рік тому