"Ona začíná zítra."

Překlad:She starts tomorrow.

September 22, 2015

15 komentářů
Tato diskuse je zamčená.


NikolkaNo

Nešla by varianta "She has start tomorrow"?


jgstcd

Nejde gramaticky, protoze "start" jako podstatne jmeno je pocitatelne a proto potrebuje nejaky determiner, ale take neni moc idiomaticky. Kdyby clovek chtel pouzivat sloveso se "start", nejspis by pouzival "get", ale to se pouziva kdyz popisujeme jak nekdo zacal neco delat, napr. "She got her start working for her school newspaper, but now she writes for the New York Times." Tady je ale prirozenejsi "start" jako sloveso.


LukF7

Neplati u slov urcujici jestli jde o dnesek, zitrek, odpoledne atd. ,ze nezalezi na jejich postaveni ve vete? Nemohlo by tedy byt: Tomorrow, she starts. Dekuji.


Nemesis_NaR

Nezáleží na postavení ve větě je neštastná formulace. Můžou být bud první (a odděleny takto čárkou, jsk jste to správně napsal) nebo poslední ve větě. Ovšem rozdíl tam drobný je, formulace s časovým údajem vepředu tuto informaci lehce podtrhuje/zdůrazňuje. Jestli to budou chtít kolegové uznat netuším.


fidzinut

Proč nejde varianta: "She is going to begin tomorrow?" Díky


Nemesis_NaR

Protože to je věta v budoucím čase: "Ona začne zítra", zatímco vzorová česká věta je v čase přítomném


lenka313492

Proč nemůže být She will start tomorrow. Děkuji


kacenka9

Protoze to odpovida ceske vete 'ona bude zacinat zitra'. nebo 'ona zacne zitra'. tedy vetam budoucim. Ta nase veta je v pritomnem case, byt hovori o blizke budoucnosti. Stejna gramaticka nelogicnost se vyskytuje ale i v AJ. Pridanim vymezeneho casu (zitra, pristi mesic, v lednu, pristi rok) se docili budoucnsti bez budoucnosti.


JanKorunka

A proc tedy nejde. She will start tomorrow. ?


kacenka9

Pred polozenim otazky si, prosim, prectete jiz zodpovezenou diskuzi


eliskaja

Kvůli velkému písmenku na začátku věty, mi to neuznalo celou větu.


Adla646085

Kvůli absenci tečky nebyla uznána celá věta.


DaQeIe

To je divné, nebyl tam nějaký překlep?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.