1. Forum
  2. >
  3. Topic: Norwegian (Bokmål)
  4. >
  5. "Hva betyr vennskap for deg?"

"Hva betyr vennskap for deg?"

Translation:What does friendship mean to you?

September 23, 2015

7 Comments


-banti-

Friendship is two pals munching on a well-cooked face together.


rhuobhe

Friendship is Magic


amalieaco

Vennskap betyr at du ikke trenger å snakke hele tiden, men at dere kan nyte stillheten mellom dere. Selfølgelig skal det ikke bare være stille mellom dere. Det hadde vært kjedelig


sonoluigi

Would 'til deg' also work here?


Deliciae

"Å bety" takes the preposition "for".


sonoluigi

Takk skal du ha!

Learn Norwegian (Bokmål) in just 5 minutes a day. For free.