1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Через спілкування ми здатні …

"Через спілкування ми здатні навчатися."

Переклад:Through communication we are able to learn.

September 23, 2015

6 коментарів


dima9839

Чому to study не підходить?


Nordry

"To learn" означає "вчитися" в більш загальному сенсі цього слова (процес, коли ми отримуємо знання, досвід, уміння і навички найрізноманітнішими шляхами), а "to study" означає більш серйозний і систематичний підхід до навчання, наприклад, вивчення певного предмета в університеті. Тому, у даному реченні воно просто не дуже підходить за контекстом.


YevgenSavc

Варіанти 1 і 2 ідентичні


Dmy_S

Чому не можна by communication?


Iwan_Lviv

Підкажіть, чи така послідовність буде вірна (і якщо ні, то чому?) "We are able to learn through communication."


AndriiChukur

By communication, we are able to learn.

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.