"Через спілкування ми здатні навчатися."

Переклад:Through communication we are able to learn.

3 роки тому

3 коментарі


dima9839

Чому to study не підходить?

2 роки тому

Nordry
Nordry

"To learn" означає "вчитися" в більш загальному сенсі цього слова (процес, коли ми отримуємо знання, досвід, уміння і навички найрізноманітнішими шляхами), а "to study" означає більш серйозний і систематичний підхід до навчання, наприклад, вивчення певного предмета в університеті. Тому, у даному реченні воно просто не дуже підходить за контекстом.

1 рік тому

YevgenSavc

Варіанти 1 і 2 ідентичні

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.