"I am in debt to you."

Переклад:Я в боргу перед вами.

3 роки тому

14 коментарів


Fb8U1
Fb8U1

Бути в боргу - це сталий вираз як в українській, так і в англійській мові, він означає, що хтось надав безкорисливу послугу. Тепер людина відчуває себе боржником і заявляє про готовність прислужитись іншому. Це не стосується грошових боргів. Про гроші - "я маю борг", "я заборгував".

1 рік тому

YevgenSavc

Чому не підходить "я тобі винен"?

3 роки тому

Solar163195

Я заборгував вам. Не підходить?

2 роки тому

Nazaro8
Nazaro8

Просто велика нагрузка іде на модераторів і вони не сприймають так багато варіантів і колись ваші варіанти відповіді (якщо вони правильні) будуть прийняті обов'язково.

1 рік тому

vvfors
vvfors

Я твій боржник - теж не пройшло! Просто цю фразу українською можна висловити в такій кількості варіантів, що Duolingo не здатен їх вмістити!)) Вибачимо авторів)

2 роки тому

DmytroGood

Я у тебе у боргу

1 рік тому

AndriySydo1

Я у боргу у вас. Чому це неправильна відповідь?

2 роки тому

Sasha04M

як можна бути у комусь??

2 роки тому

AndriySydo1

Я буду у вас сьогодні, мабуть, увечері. Я був в'язнем у вас. Я буду у вас в думках = Я буду у ваших думках. Я у вашому списку боржників.

По суті, у цих реченнях вказана ваша власність. Слово "перед" у більшості тлумачень означає розташування і якщо хтось у боргу, то не означає розташування перед кимось (чимось).

2 роки тому

comandos_lviv

Це сталий вираз, "бути в бору перед кимось"

2 роки тому

Sasha04M

просто пишіть нормальними реченнями і не вигадуйте!!

2 роки тому

AndriySydo1

Дякую за вичерпну і аргументовану відповідь :) То є якесь правило, окрім "пишіть нормальними реченнями"?

2 роки тому

Nazaro8
Nazaro8

Цікаво

1 рік тому

KFEt5

Це такий вислів"я у вас в боргу"

1 рік тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.