1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "He does not have a mother."

"He does not have a mother."

Překlad:On nemá matku.

September 23, 2015

8 komentářů


Martik2323

proc nejde ' nemá mámu'?


LukasVavro

Aky je prosim vas rozdiel kedy sa musi pouzit does not have a kedy has not. Resp. Nemohla by byt tato veta aj He has not mother? Dakujem za odpoved :-)


nueby

Nejjednodušší správný postup je nakládat se slovesem HAVE jako normálním, je-li plnovýznamové, tedy znamená-li MÍT nebo MUSET. Což znamená tvořit zápor přes DOES NOT HAVE/DO NOT HAVE a otázku přes DOES HE HAVE/DO THEY HAVE apod.

Jen když je HAVE použito jako pomocné sloveso (pro tvorbu předpřítomného času), tvořte zápor přidáním NOT a otázku inverzí (HE HAS NOT DONE IT. HAVE THEY DONE IT?

Navíc před MOTHER zde potřebujete člen A.


branino

Zvuková nahrávka ma "She" namiesto "He".


TryingHardAF

Napsal jsem "He does not have a mother", ale prý šlo o chybu. Už jsem to nahlásil.


MiladaBorovsk

v pomalém čtení je jasně she


Reno432155

Na co je tam to "does", když to de normálně laicky říct i bez něj. Aspoň dle mého názoru. Slovíčko po slovíčku.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.