"My mother had felt nothing."

Traducere:Mama mea nu simțise nimic.

September 23, 2015

6 comentarii


splittongue

that is how I came to be...

November 23, 2015

7maru

Pentru ca nu pot scrie cu diacritice nu pot finaliza lectia.Dati-mi,va rog,o solutie (alta decat setarea tastaturii)

February 23, 2016

ami111222

Vede-ți dacă vi se poate instala tastatură tastatură virtuală.

August 31, 2016

8litz

My mother had not felt nothing nu e corect ???

September 23, 2015

Chugao

In engleza, negatia dubla (not+nothing) nu este corecta. Daca vrei sa folosesti verbul la negativ propozitia va fi "My mother had not felt anything".

December 29, 2015

TheLifeInRo

Depinde timpul verbului

November 1, 2015
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.