"Mymotherhadfeltnothing."

Traducere:Mama mea nu simțise nimic.

acum 3 ani

6 comentarii


splittongue
splittongue

that is how I came to be...

acum 2 ani

7maru

Pentru ca nu pot scrie cu diacritice nu pot finaliza lectia.Dati-mi,va rog,o solutie (alta decat setarea tastaturii)

acum 2 ani

ami111222

Vede-ți dacă vi se poate instala tastatură tastatură virtuală.

acum 2 ani

8litz
8litz

My mother had not felt nothing nu e corect ???

acum 3 ani

Chugao
Chugao

In engleza, negatia dubla (not+nothing) nu este corecta. Daca vrei sa folosesti verbul la negativ propozitia va fi "My mother had not felt anything".

acum 2 ani

TheLifeInRo

Depinde timpul verbului

acum 3 ani
Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.