Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"My mother had felt nothing."

Traducere:Mama mea nu simțise nimic.

0
acum 2 ani

6 comentarii


splittongue
splittongue

that is how I came to be...

4
Răspundeacum 2 ani

7maru

Pentru ca nu pot scrie cu diacritice nu pot finaliza lectia.Dati-mi,va rog,o solutie (alta decat setarea tastaturii)

3
Răspundeacum 2 ani

ami111222

Vede-ți dacă vi se poate instala tastatură tastatură virtuală.

0
Răspundeacum 1 an

8litz

My mother had not felt nothing nu e corect ???

1
Răspundeacum 2 ani

Chugao
Chugao

In engleza, negatia dubla (not+nothing) nu este corecta. Daca vrei sa folosesti verbul la negativ propozitia va fi "My mother had not felt anything".

7
Răspundeacum 2 ani

TheLifeInRo

Depinde timpul verbului

0
Răspundeacum 2 ani