1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Are you going to offer me a …

"Are you going to offer me a glass of wine?"

Переклад:Ви запропонуєте мені келих вина?

September 23, 2015

21 коментар


Drliadyk

Збираєтеся, як і загалом дієслова на -ся - це первинна форма. Натомість дієслова на -сь - це похідна, скорочена форма


Drliadyk

ЗбираєтеСЯ


[заблокований користувач]

    "ви збираєтеся" - неправильно? Really? Are you kidding me?


YevgenSavc

    "Ти запропонуєш" теж правильно


Sasha04M

    взагалі-то ,так можна


olenapikov

    Чому ти запропонуєш невірно?


Coffee__Tea

    Чому неправильне вживання 'ти'? А лише 'ви' зараховується(


YuriiZadorozhnyi

    "Ви збираєтеся запропонувати мені склянку вина" - відколи в Українській мові нема слова "збираєтеся" ???!!!


emshosts

    Ви збираєтеся запропонувати мені келих вина? Додайте, будь ласка, як правильний варіант.


Bujviter

    "Збираєтесь" і "збираєтеся". Яка різниця?


Yablunka

    І те і те правильно, другий варіант навіть ліпший в українській, але, чомусь, уже рік як реакції на повідомлення про необхідність його додати нема... :( Я особисто точно з десяток разів повідомляла


Khlivnyuk

    із стаканів вино не п'ють)


vun04

    "Збираєтеся"- є таке слово в українській мові


olexander.l

    Це прохання чи запитання?


Fb8U1

    Це натяк у формі запитання.


9ELx5

    У цьому випадку є можливим застосувати "збираєтеся",а не кваліфікувати як помилку. Дякую.


dOret81

    Ви збираєтеся запропонувати мені келих вина. Не зарахувало. Сказало, що "Правильна відповідь: "...збираєтесь..."(


savkamasha

    ви збираєтеся запропонувати мені склянку вина - де саме помилка?


Dmytro899364

    А то так їсти хочеться, що нема де переночувати. - от хто перекладе?)

    Пов'язані обговорення

    Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.