Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"On tvoří to menu."

Překlad:He creates the menu.

před 3 roky

9 komentářů


Blade_max

Jíná věta zase říká She creates a menu jsou obě správné? protože mě to He creates a menu neuznalo

před 3 roky

widle
widle

V této větě je "to menu", tedy nějaké konkrétní menu. Je potřeba použít určitý člen "the", ne "a".

před 3 roky

Blade_max

ale proč jiná věta říká She creates a menu a doulingo jí uznalo že je správně a samo jí používá

před 3 roky

widle
widle

"to menu" = "the menu", ale (nějaké) "menu" = "a menu"

Obojí je správně, ale každé znamená něco trochu jiného.

před 3 roky

Blade_max

děkuji za odpověď

před 3 roky

ivaStepank

a proč není uznáno "this"

před 1 rokem

PetrHannyH

Může se zaměnit "He creates...." za "He makes..." ? Dík

před 1 měsícem