1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "On tvoří to menu."

"On tvoří to menu."

Překlad:He creates the menu.

September 23, 2015

11 komentářů


Blade_max

Jíná věta zase říká She creates a menu jsou obě správné? protože mě to He creates a menu neuznalo


widle

V této větě je "to menu", tedy nějaké konkrétní menu. Je potřeba použít určitý člen "the", ne "a".


Blade_max

ale proč jiná věta říká She creates a menu a doulingo jí uznalo že je správně a samo jí používá


widle

"to menu" = "the menu", ale (nějaké) "menu" = "a menu"

Obojí je správně, ale každé znamená něco trochu jiného.


Blade_max

děkuji za odpověď


ivaStepank

a proč není uznáno "this"


PetrHannyH

Může se zaměnit "He creates...." za "He makes..." ? Dík


jdhdhxhejshx

To by znamenalo že je součástí toho jídla :-D


Ivo150846

Take mé napadlo. Make je spíš dělá...třeba čaj. V překladové větě je tvori a to je....create!

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.