"O,şehregitmeyidener."

Çeviri:He tries going to the city.

3 yıl önce

6 Yorum


candost2
candost2

Nicin go değil de going?

3 yıl önce

Viforvendetta

try to go olarak yazdıysanız raporlayın.

3 yıl önce

candost2
candost2

Niçin go değil de going? Try fiilinden sonra gelen fiiler her zaman ing eki mi alır?

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Hayır, ikisi de olabilir. Try going. Try to go. Olur. Arasında az fark var.

2 yıl önce

bahar545689

Yor ekleri cümleyi değiştiriyor mesela bir yere gidiyorsun yani tek sen için sadece kendi kelimesini söylersin ama toplum olarak bir yere gidilcekse toplum olarak söylenir yor-yoruz eki

11 ay önce

dont-give-up

İt olanı kabul etmedi

10 ay önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.