Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"O, şehre gitmeyi dener."

Çeviri:He tries going to the city.

2 yıl önce

6 Yorum


candost2
candost2

Nicin go değil de going?

2 yıl önce

Viforvendetta

try to go olarak yazdıysanız raporlayın.

2 yıl önce

candost2
candost2

Niçin go değil de going? Try fiilinden sonra gelen fiiler her zaman ing eki mi alır?

2 yıl önce

vvsey
vvsey

Hayır, ikisi de olabilir. Try going. Try to go. Olur. Arasında az fark var.

2 yıl önce

bahar545689

Yor ekleri cümleyi değiştiriyor mesela bir yere gidiyorsun yani tek sen için sadece kendi kelimesini söylersin ama toplum olarak bir yere gidilcekse toplum olarak söylenir yor-yoruz eki

9 ay önce

dont-give-up

İt olanı kabul etmedi

8 ay önce