Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"What does he have to add?"

Překlad:Co má on k přidání?

před 2 roky

21 komentářů


MartinHele

Je možnost tento překlad změnit na: "Co má přidat"? Současný: "Co má on k přidaní"? mi nějak nejde přes pysky.

před 2 roky

rejlmen
rejlmen

Jak by se řeklo: Co má přidat?

před 2 roky

Jennys.8

Myslím si, že by se mohlo uznat "čchi on má k přidání". Dvě nepodstatne prehozena slova a hned chyba?

před 2 roky

Jenda-48

Co musí přidat? Myslím, že to je správný překlad

před 1 rokem

Simona406376

S tímto souhlasím!

před 9 měsíci

MartinBali1

''Co má přidat'' mi neuznalo prečo?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Zdanliva podobnost vyrazu "have to" "má" zakryva velky rozdil v mire povinnosti.

před 2 roky

gaston68cz

A šlo by jako překlad "have to" použít "měl by"? Tím se vyjadřuje něco co člověk udělat (ze zákona) sice nemusí, ale např. ze společenských důvodů by měl.

A mimochodem i v tom druhém významu je ten český překlad hodně neobvyklý, nedovedu si představit že bych "Co má on k přidání?" někdy vyslovil. Nejspíš bych asi řekl "Co má na přidání?", "Co má aby to přidal?"; pokud by chtěl zdůraznit to "on" (Já?? A co on?!) tak asi "Co má on aby to přidal?" nebo alespoň "Co má na přidání on?".

před 2 roky

tata2420
tata2420

"Co on ma k pridani?" Prijde mi to stejne pichlave jako vase " Co ma on k pridani?" Tak proc to neuznat? :-)

před 2 roky

Jeyekomon

Napsalo mi to, že mám v překladu chybu a že správná odpověď by měla být "Co může dodat?". Což je ale nesmysl přece, taková věta by se přeložila jako "What can he add?" Sloveso "have to" nemá nic společného s "můžu".

před 1 rokem

Filomena.Prvni

Zde pověšený překlad mi trhá ušiska! Aha - vlastně žádná nemám hehe...

před 9 měsíci

rodinakhem

já tu mám k přidání komentář, že mi chybí normální češtinář

před 9 měsíci

Tobias1212121

Co musí přidat?

před 3 měsíci

Mira737653

Jak by se prosim napsalo "Co musi pridat?". Diky za odpoved

před 3 měsíci

vklp1
vklp1

Have to znamena muset, mit povinnost. Proc mi nebyla uznana odpoved?

před 2 roky

jgstcd
jgstcd

Tahle veta ma dve rozdilne interpretace, ktere se lisi intonaci. Jedna z nich je ta kterou jste vybral. "Muset" ale bereme. Chyba bude proto jinde. Protoze nepisete jakou jste mel odpoved nemohu vam rici kde.

před 2 roky

Brizic
Brizic

Co má on k přidání? - Co on má k přidání? Jedno je správně druhé ne. Důvod???

před 1 rokem

Zdenek181168

Co on má k přidání?

před 1 rokem

Marek_K.

Pridavam se k ostatnim. Nemel jsem jinou moznost odpovedi nez "Co ma on k pridani", protoze vyber byl z prednastavenych slov. Docela dlouho mi trvalo zvolit spravna slova tohoto otrockeho prekladu. Neni k mani lepsi vzorova veta?

před 1 rokem

Majk17

What does he HAVE to add? Proč zde není HAS?

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože třetí osoba čísla jednotného už byla vyjádřena v pomocném slovesu "does"

před 2 roky