"The article that I read was not very interesting."

Translation:La artikolo kiun mi legis ne estis tre interesa.

September 25, 2015

4 Comments


FredCapp

How do we know to put the -n on kiu here?

September 25, 2015

vikungen

La artikolo kiun mi legis ne estis tre interesa.

La artikolo | kiun mi legis | ne estis tre interesa.

kiun mi legis

kiu min legis

You know it because you need to distinguish the object from the subject:

which I read vs which read me

September 25, 2015

Gresillon.org

Try to separate the sentences.

La artikolo .... ne estis tre interesa. Mi legis artikoloN. Mi legis kiuN artikoloN? kiuN mi legis? (which one I read?) La artikolo (kiuN mi legis) ne estis tre interesa.

September 25, 2015

mizinamo

It's the object of "legis".

September 25, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.