1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Kantu al ni en Esperanto!"

"Kantu al ni en Esperanto!"

Translation:Sing to us in Esperanto!

September 25, 2015

28 Comments


balrogboogie

Anybody start playing phantom of opera in their heads after doing this exercise?


kbschilling9

Kantu al mi, mia muzikangxelino!


daniel_bohrer

Okay, mi kantu. Maria havis malgranda ŝafidon, malgranda ŝafidon, malgranda ŝafidon, Maria havas malgranda ŝafidon, ĝia felis estis blanka kiel neĝo.


blindcat97

Ĉi tiu kanto estas tre trista....


Rippler

♪ Ču vi volas danci en granda rondo? Inter homoj de la tuta mondo? Knanjo, ču vi volas danci!♫


[deactivated user]

    Hej geamikoj! Aủskultu al la kanto : "Morgau" en Jutubo, estas tre bela kanto ..


maximummax0904

    Wait, hold the phone here. If Esperanto prepositions are meant to be more "literal" than in English, then why is it "Kantu al ni en Esperanto"? This sentence would imply that you are demanding someone to sing INSIDE of Esperanto.

    I personally think that a better translation would be "Kantu al ni per Esperanto!". Because, well, when you sing (or speak), you use a certain language to sing (or speak), right?


Gresillon.org

    "en Esperanto" means "en la lingvo Esperanto". The preposition "en" is used for this case in several languages.
    You may say "Kantu al ni Esperante", but this is difficult to translate into English.
    "per" means "by" : identifying the agent performing an action


Davgwynne

    Some prepositions in Esperanto are more literal, but often they are just different, just as they are in many languages. This can be seen in different dialects of English too.


Gresillon.org

    /: Fratoj, ni ĝoju kune - Ni ĝoju kune - Ni ĝoju kune per kant'! :/ /:Kantu ni plenĝoje - Kantu ni plenĝoje - Ĝoje kantu ni ankoraŭfoje! :/


BoshlankH

    Would 'Kantu al ni Esperante' also be acceptable?


    [deactivated user]

      Ĉu mi la solo kiu ekkantis "La Espero"?


Gresillon.org

      Vi ne estas la sola (nura) kiu ekkantis.


      [deactivated user]

        Mi felichas.


trielt

        Tiel la mondo iras..


simoncrequer

        ♫ Tenu la linion! Amo ne ĉiam estas ĝustatempe! ♪


Migranto

        "Ĉinokte vi estas mia tute/ Vi donas vian amon tiel dolĉe/ Ĉinokte la lumo de amo estas en viaj okuloj/
        Sed ĉu vi amos min morgaŭ?"


aryabferduzi

        Cxar unuafoje en cxiam, estos muziko kaj lumo...


dhasenan

        Mi kantu al vi la kanton de mia homaro!

        malfermas la buŝon

        kriaĉas nekompreneble


PEM122333

        Ĝi estas la Nutshack. Ĝi estas la Nutshack. Ĝi estas la Nutshack. Ĝi estas la Nutshack. Mi pardonpetas...


Henroriro

        Sola, sola, sola


KingLaSerna

        En la mondo venis nova seeeento

        Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.