1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "We read the newspapers."

"We read the newspapers."

Переклад:Ми читаємо ці газети.

September 25, 2015

10 коментарів


IM1Z3

Здається говорю правильно але воно все ж таки хоче щоб я повторювала. Потрібно виговорювати чітко. Програма СУПЕР. Дякуюююю велике. Тепер це мій найкращий вчитель...


HQMF4

Ми читаємо газети


IceLogi

Що тут не ясно? Це простеньке речення


Fb8U1

Metalg, ви мабуть мали на увазі, що перед множиною не ставиться неозначений артикль A (An). Артикль the вживається як у однині, так і у множині.


7oJq5

Чому зарахувало помилку?


_vika_moon_light

Коли нажимаєш тільки на слово "read" на говорять "рід" а коли повністю речення чути "ред". Це помилка програми чи я щось не розумію???


ZVCu14

А я написала ми читає це газета і не зарахувало


metalg1

Артикль перед множественным числом существительного разве ставится?


MrSupercra

Я думаю, що тут діє це правило: Артикль the також вживається з іменниками які є єдиними в свому роді (the sun, the moon, the Eiffel Tower). З назвами: кінотеатрів, музеїв, театрів, готелів, ресторанів, ГАЗЕТ , журналів, кораблів, закладів, річок, морів, океанів, каналів, гірських хребтів, груп островів, пустель;

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.