Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"We read the newspapers."

Переклад:Ми читаємо ці газети.

3 роки тому

4 коментарі


IM1Z3

Здається говорю правильно але воно все ж таки хоче щоб я повторювала. Потрібно виговорювати чітко. Програма СУПЕР. Дякуюююю велике. Тепер це мій найкращий вчитель...

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Metalg, ви мабуть мали на увазі, що перед множиною не ставиться неозначений артикль A (An). Артикль the вживається як у однині, так і у множині.

1 рік тому

IceLogi

Що тут не ясно? Це простеньке речення

11 місяців тому

dfYE9

Да

7 місяців тому