"We read the newspapers."

Переклад:Ми читаємо ці газети.

September 25, 2015

4 коментарі
Це обговорення закрито.


_vika_moon_light

Коли нажимаєш тільки на слово "read" на говорять "рід" а коли повністю речення чути "ред". Це помилка програми чи я щось не розумію???


Fb8U1

Metalg, ви мабуть мали на увазі, що перед множиною не ставиться неозначений артикль A (An). Артикль the вживається як у однині, так і у множині.


aWbP13

Я не можу зрозуміти, чому в цій програмі "the" перекладається як "ці, цей" і так далі. Хіба, наприклад, "the apples" не буде просто "яблука"? А "these apples" буде вже "ці яблука".


cS1l7

"The" = "це", а не "ці". Чому тут The

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.