"We read the newspapers."

Переклад:Ми читаємо ці газети.

3 роки тому

17 коментарів


IM1Z3

Здається говорю правильно але воно все ж таки хоче щоб я повторювала. Потрібно виговорювати чітко. Програма СУПЕР. Дякуюююю велике. Тепер це мій найкращий вчитель...

1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Metalg, ви мабуть мали на увазі, що перед множиною не ставиться неозначений артикль A (An). Артикль the вживається як у однині, так і у множині.

2 роки тому

IceLogi

Що тут не ясно? Це простеньке речення

1 рік тому

dfYE9

Да

8 місяців тому

metalg1

Артикль перед множественным числом существительного разве ставится?

2 роки тому

MrSupercra

Я думаю, що тут діє це правило: Артикль the також вживається з іменниками які є єдиними в свому роді (the sun, the moon, the Eiffel Tower). З назвами: кінотеатрів, музеїв, театрів, готелів, ресторанів, ГАЗЕТ , журналів, кораблів, закладів, річок, морів, океанів, каналів, гірських хребтів, груп островів, пустель;

2 роки тому

HQMF4

Ми читаємо газети

1 рік тому

u3sj2

Привіт

1 рік тому

Yaroslav170106

ми читаєм газети

2 роки тому

NazarVelia

ми читаєм газети

2 роки тому

lilja497007

Ми читаєм газети.(- Мені написали що має бути "читаємо"

3 роки тому

NinaMinimalist

читаєм !?це неправильно

2 роки тому

maksym321

правильно і читаєм і читаємо

2 роки тому

P3Is1

Та ж проблема

2 роки тому

MykolaTkachuk

Ми читаєм газети

3 роки тому

n.dn9

неправильно в укр. мові немає дієслова "читаєм" це помилка

2 роки тому

VRyabenkiy

Це теж правильно.

3 роки тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.