"Wereadthenewspapers."

Переклад:Ми читаємо ці газети.

3 роки тому

5 коментарів


IM1Z3

Здається говорю правильно але воно все ж таки хоче щоб я повторювала. Потрібно виговорювати чітко. Програма СУПЕР. Дякуюююю велике. Тепер це мій найкращий вчитель...

2 роки тому

Fb8U1
Fb8U1

Metalg, ви мабуть мали на увазі, що перед множиною не ставиться неозначений артикль A (An). Артикль the вживається як у однині, так і у множині.

2 роки тому

IceLogi

Що тут не ясно? Це простеньке речення

1 рік тому

HQMF4

Ми читаємо газети

1 рік тому

dfYE9

Да

10 місяців тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.