1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Приготування цієї їжі займає…

"Приготування цієї їжі займає годину."

Переклад:The preparation of the meal takes an hour.

September 25, 2015

10 коментарів


bezlik

Вибачте, але редактори явно загралися в "цей". Якщо керуватися логікою усіх пепередніх завдань, то "This preparation of the meal takes an hour" не можна перекладати, як "Приготування цієї  їжі займе годину", а лише "Це приготування цієї  їжі займе годину"


abn0rmal1ty

І справді, таке враження, що говориться про саме це приготування їжу, або про саме цей спосіб який займе годину, а інший, наприклад дві.


Taraskin777

А чому не підходить food?


Bogdan51864

Хіба приготування їжі це "preparation", а не "cooking"?


Dmy_S

От, буквально, в купі подібних завдань хочеться спитати, чому не можна "a preparation"? Бо самостійно логічного пояснення я не знаходжу. І тут 2 варіанти: або справді не можна, але де знайти те правило, яке спромоглося б мене чітко переконати; або можна, та редактори вчергове полінувались додати ще один правильний варіант. Я би їх простив і відпустив, але про це теж треба знати напевно.


TarasZagor

Чому one hour є помилкою? Воно ж має те саме значення що і "an hour"


Xf0H9

Чому не можна використовувати food замість meal бо за логікою одне це їжа а друге порція їжі, тоді вказуйте правильно питання і не морочте голови. Чим більше рівнів я проходжу тим більше мені кортить кинути вашу програму, бо купа помилок які роками ніхто не виправляє.


Oleksandr123699

прикро бачити тут баги!


DWfy6

Чому артикль an перед hour, а не а?


Dmy_S

Тому що вибір a/an визначається не першою буквою наступного слова, а першим звуком. А "hour" починається зі звуку "a".

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.