1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ви будете дивитися на дитину…

"Ви будете дивитися на дитину."

Переклад:You are going to look at the child.

September 25, 2015

12 коментарів


allmillene

З чого тут видно the child? Як не мене, a child.


Fb8U1

Коли кажуть, куди Ви будете дивитись, то вказують конкретний об'єкт. А це - the.


Dmy_S

Can you look at a situation without naming it? Naming it, making it a word, causes fear. (Bruce Lee)
Can you look at a flower without thinking? (Jiddu Krishnamurti)
От такий от дзен )

Є інші подібні приклади, без східного колориту:
Can you look at a menu then walk away?
Can you look at a lunar eclipse?
Can you look at a piece of land on a date from the past?,
One day in the future, you will look at a picture taken today,
You will look at a variety of factors and work to,
In this exercise, you will look at a database of daily temperature of San Diego and Rapid City from 1995 to 2010. (до речі, база даних щоденних(!) температур, Сан-Дієґо(!), 15 років від 1995 по 2010(!) - куди вже конкретніше?).

Та й із дитиною... Чому об'єкт обов'язково мусть бути конкретним?
"Ми покажемо вам урозкид кілька фотографій: чоловіків, жінок, дітей, тварин. Ви подивитесь на [якусь; одну з] дитину і скажете, що вам першим впало в око."
- тіпа психологічний тест.

Узагалі, в інтернеті конструкція "look{ s | ed | ing} at a " зустрічається близько 2,5 мільярдів разів.


deniko
Mod
Plus

Я згоден, що можна знайти контекст і для You are going to look at the child, і для You are going to look at a child.

Я додав і варіант з невизначеним артиклем.


5AzW5

Чому не можна на: You are going to look at the baby


deniko
Mod
Plus

Не було серед альтернатив. Я додав, буде прийматися після наступного оновлення.


ludlub34

Чому "are", а не "will"?! Це ж майбутній час...


deniko
Mod
Plus

Тут вживається вираз to be going to, що є однією з можливостей говорити про найближче майбутнє англійською.

I'm going to leave now - Я зараз піду.

Mary is going to come soon - Мері скоро прийде

We're going to be here - Ми тут будемо

Будь-якою мовою про майбутнє можна говорити різними способами. Приклади українською (без жодної прив'язки до англійською):

Завтра я поїду до Одеси

Завтра я їду до Одеси (дієслово в теперіншьому часі, але ми говоримо про майбутнє все одно)

Я завтра до Одеси (тут взагалі без дієслова!).

Англійською теж можна говорити про майбуднє різними способами

I will do it - I'm going to do it - це два основні, але часто можна вживати і Present Progressive:

I'm visiting my dad tomorrow - Завтра я йду в гості до тата.


Igor500946

Чому не можна "to watch"?


deniko
Mod
Plus

to watch a child - це спостерігати за дитиною - схоже за сенсом, але не те саме.


George539676

Тому що далі стоїть "at" (look at)

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.