1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "You had cut the orange."

"You had cut the orange."

Překlad:Nakrájel jsi pomeranč.

September 25, 2015

19 komentářů

Řazení od nejlepšího příspěvku

jezikaca1

Jak by bylo utrhl jsi pomeranč? Děkuji.

March 17, 2017

kacenka9

Slovniky vam sice budou tvrdit, ze utrhnout neco je 'pluck', ale to se u ovoce vztahuje spise na stare texty nebo se to nevztahuje na ovoce, ale na skubani ptactva. U ovoce by 'pluck' rozumeli, ale bezne se uziva 'pick'. Coz znamena i 'vybrat' a 'zvednout'.

Takze ta vase veta by byla "You (have) picked an orange"

April 21, 2017

jezikaca1

děkuji

July 30, 2017

Jenda-48

Tak jsme se to učli i my, že bych byl už takovej olda? Ale my jsme picked apples, orange nebyli.

September 11, 2017

IrenaDvoko

nemělo by to být správně česky utrhl si , nakrájel si... atd? https://www.pravopisne.cz/2015/08/jsi-x-si/

September 13, 2017

jezikaca1

si by bylo asi: to yourself, protože sobě. jsi znamená, že to udělal on

September 13, 2017

IrenaDvoko

no si se pojí se slovesem... takhle to vypadá jako bych chtěla říct jsi pomeranč :) bez vazby na to sloveso... :-))

September 13, 2017

jezikaca1

Ó, nikolivěk. Nakrájel si pomeranč. = Nakrájel pomeranč sobě. Nakrájel jsi pomeranč. = Tys´to byl, kdo nakrájel pomeranč.

September 13, 2017

IrenaDvoko

jojo, chápu, ale trvalo to než jsem to pochopila :-D, díky

September 14, 2017

dasamalino

Muze byt prece i zensky rod

September 25, 2015

widle

Ano, může. Věty typu "Nakrájela jsi pomeranč" systém uznává jako správné taky.

September 25, 2015

nueby

Jestli vám byl zamítnut překlad s ženským rodem a bez jiné chyby, chtělo by to screenshot. Jestli jste ovšem zkoušela něco jako NAKRÁJEL(A) JSI POMERANČ, i s těmi závorkami, to vám brát nebudeme. (I to jsme tu už měli.) Vyberte si prosím jednu možnost a zadejte ji.

September 25, 2015

Vlcek1942

Jak by bylo: ,,Oloupal jsi pomeranč." ?

December 29, 2015

Nemesis_NaR

"You (have) peeled an orange"

December 29, 2015

deniage

Mohli byste uznat: Ty jsi krájel pomeranč. Děkuji

March 1, 2016

kacenka9

Moc ne. Tam je prilis velky prubeh.

You were cutting the orange

You have been cutting the orange

You had been cutting the orange

by na to sedelo

March 1, 2016

ddf76

Nakrájet a krájet podle me neni zadný rozdil. Veta Krájel jsi ten pomeranč je naprosto v pořádku. Absolutne to nechapu.

April 18, 2017

nueby

Nevidíte-li ale rozdíl mezi krájet a nakrájet, je po diskusi.

April 18, 2017

kejsiruza

Když se mě nevidomý přítel zeptá, "co jsem to krájel", odpovím "krájel jsi pomeranč. Když měl nakrájet jablko, řeknu, "nakrájel jsi pom...!.

May 29, 2019
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.