"Did I already mention that I love you?"

Translation:Ĉu mi jam menciis, ke mi amas vin?

September 25, 2015

5 Comments


jacobthedrummer

Can I put an adverb like "jam" after the verb instead?

September 25, 2015

Gresillon.org

Yes, free word order! Ĉu jam mi menciis, ke mi amas vin? Ĉu mi jam menciis, ke mi amas vin? Ĉu mi menciis jam, ke mi amas vin? Ke mi amas vin, ĉu [tion] mi menciis jam?

September 25, 2015

truelefty

Cxu "mencis" signifas ion alian al "menciis"?

October 9, 2015

Gresillon.org

La radiko menc' ne ekzistas, nur ekzistas radiko menci' kun vortoj mencio, mencias, menciis, mencios

October 9, 2015

truelefty

ktp, kompreneble.

Dankon BertSchumann :)

October 9, 2015
Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.