1. Forum
  2. >
  3. Topic: Esperanto
  4. >
  5. "Did I already mention that I…

"Did I already mention that I love you?"

Translation:Ĉu mi jam menciis, ke mi amas vin?

September 25, 2015

5 Comments


jacobthedrummer

Can I put an adverb like "jam" after the verb instead?


Gresillon.org

Yes, free word order! Ĉu jam mi menciis, ke mi amas vin? Ĉu mi jam menciis, ke mi amas vin? Ĉu mi menciis jam, ke mi amas vin? Ke mi amas vin, ĉu [tion] mi menciis jam?


kiddo-depido

Cxu "mencis" signifas ion alian al "menciis"?


Gresillon.org

La radiko menc' ne ekzistas, nur ekzistas radiko menci' kun vortoj mencio, mencias, menciis, mencios


kiddo-depido

ktp, kompreneble.

Dankon BertSchumann :)

Learn Esperanto in just 5 minutes a day. For free.