1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Look, the baby is sleeping."

"Look, the baby is sleeping."

Překlad:Podívej, to mimino spí.

September 25, 2015

9 komentářů


melda799179

Prostě když ženská řekne, že čeká dítě, tak ji vysvětlete, že plácá nesmysly, protože kdyby byla trochu inteligentní, tak by věděla, že čeká mimino. A až se vám někdo bude rozplývat nad kočárkem, jak to dítě pěkně spinká, tak ho žeňte sviňským krokem, ať si nejprve nastuduje Duolingo, protože vy vozíte mimino.


JanLyko

V češtině stejně jako v angličtině je dítě / child široké věkové rozmezí, zatímco baby / miminko docela krátké období v životě.


sattak1

Proč tam nemůžu být dítě?


jardanovk

Muzete se alespon spokojit s děťátkem to lze.☺


jardanovk

podívej děťátko spinká, zatím nejde ale mohlo by :-)


Jra68962

V každém slovníku je u slova BABY jako jeden z mnoha překladů i slovo DÍTĚ. Ale mimino? Ještě tak nemluvně. Trochu sebereflexe by neškodilo.


AjkaKucharova

Napsala jsem miminko, bohuzel...pouze mimino je správně


mimochodnik

Mně to miminko vzalo.


PetraHav73

Také se přimlouvám, když už jde o mimino, zak proč by nešlo: Podívej, miminko spinká.

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.