Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Look, the baby is sleeping."

Překlad:Podívej, to mimino spí.

0
před 2 roky

6 komentářů


sattak1
sattak1

Proč tam nemůžu být dítě?

6
Odpovědětpřed 2 roky

jardanovk
jardanovk

Muzete se alespon spokojit s děťátkem to lze.☺

1
Odpovědětpřed 2 roky

melda799179

Prostě když ženská řekne, že čeká dítě, tak ji vysvětlete, že plácá nesmysly, protože kdyby byla trochu inteligentní, tak by věděla, že čeká mimino. A až se vám někdo bude rozplývat nad kočárkem, jak to dítě pěkně spinká, tak ho žeňte sviňským krokem, ať si nejprve nastuduje Duolingo, protože vy vozíte mimino.

4
Odpovědětpřed 11 měsíci

JanLyko
JanLyko
Mod

V češtině stejně jako v angličtině je dítě / child široké věkové rozmezí, zatímco baby / miminko docela krátké období v životě.

0
Odpovědětpřed 11 měsíci

jardanovk
jardanovk

podívej děťátko spinká, zatím nejde ale mohlo by :-)

2
Odpovědětpřed 2 roky

zelvotron
zelvotron

nazi duo

0
Odpovědětpřed 3 měsíci