"Look, the baby is sleeping."

Překlad:Podívej, to mimino spí.

před 3 roky

7 komentářů


sattak1
sattak1

Proč tam nemůžu být dítě?

před 3 roky

jardanovk
jardanovk

Muzete se alespon spokojit s děťátkem to lze.☺

před 2 roky

melda799179

Prostě když ženská řekne, že čeká dítě, tak ji vysvětlete, že plácá nesmysly, protože kdyby byla trochu inteligentní, tak by věděla, že čeká mimino. A až se vám někdo bude rozplývat nad kočárkem, jak to dítě pěkně spinká, tak ho žeňte sviňským krokem, ať si nejprve nastuduje Duolingo, protože vy vozíte mimino.

před 1 rokem

JanLyko
JanLyko
Mod

V češtině stejně jako v angličtině je dítě / child široké věkové rozmezí, zatímco baby / miminko docela krátké období v životě.

před 1 rokem

jardanovk
jardanovk

podívej děťátko spinká, zatím nejde ale mohlo by :-)

před 2 roky

zelvotron
zelvotron

nazi duo

před 7 měsíci

Jra68962

V každém slovníku je u slova BABY jako jeden z mnoha překladů i slovo DÍTĚ. Ale mimino? Ještě tak nemluvně. Trochu sebereflexe by neškodilo.

před 1 měsícem
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.