1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Ця сорочка під цими штанами."

"Ця сорочка під цими штанами."

Переклад:The shirt is under the pants.

September 25, 2015

7 коментарів


bigwhitedragon

чому не можна " the shirt is under this pants"


comandos_lviv

Можна, просто з "this" легше, а з "the" не всі знають, що можна так перекласти


Dev4ik

pants множественное число, а с множественным числом используется THESE вместо THIS


Viktoriya3107

Можете будь ласка пояснити для чого тут потрібно " is "?


36899876

The shirt under this pants - чому не правильно?


Kaminari_Shiro

"Pants" - завжди множина, відповідно - тільки "these pants".


Holovetskyi

Штани "британською англійською" будуть ось так - trousers. А це американською англійською , яку вивчаємо в Duolingo

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.