"Ця сорочка під цими штанами."

Переклад:The shirt is under the pants.

3 роки тому

5 коментарів


bigwhitedragon

чому не можна " the shirt is under this pants"

3 роки тому

comandos_lviv

Можна, просто з "this" легше, а з "the" не всі знають, що можна так перекласти

3 роки тому

Dev4ik

pants множественное число, а с множественным числом используется THESE вместо THIS

2 роки тому

36899876

The shirt under this pants - чому не правильно?

2 роки тому

Nordry
Nordry

"Pants" - завжди множина, відповідно - тільки "these pants".

4 місяці тому
Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.