1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "She drank orange juice."

"She drank orange juice."

Переклад:Вона пила апельсиновий сік.

September 25, 2015

8 коментарів


ymoT11

Тут легко изий правда???


Dmy_S

Кілька років чесались руки відповісти
Вона пила оранжевий сік,
бо цікаво. Тим паче, в Дуо є аналогічна вправа
You drank a yellow juice.
Увесь час утримувався, нарешті наважився. Нє ( Шкода ))


Sultanidze

Підкажіть, чому тут немає артиклю "an" перед "orange juice"?


MyroslawJartur

a/an походить від слова one - один. Відповідно - вживається тільки в однині і тільки відносно до об’єктів, які можна порахувати. Напевно, що сік не підпадає під ці критерії.


vasyapb

Почитайте про нульовий артикль.


_Alexik_

Вона п'є оранжевий сік :)


Fb8U1

Drank - друга форма дієслова drink, тобто, минулий час.


bat42380

помаранчевий

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.