Дуолінго – найпопулярніший у світі спосіб вивчення мов. Більше того, це цілком безкоштовно!

"She drank orange juice."

Переклад:Вона пила апельсиновий сік.

0
2 роки тому

6 коментарів


_Alexik_

Вона п'є оранжевий сік :)

3
Відповісти1 рік тому

Fb8U1
Fb8U1

Drank - друга форма дієслова drink, тобто, минулий час.

1
Відповісти4 місяці тому

bat42380

помаранчевий

0
Відповісти1 рік тому

Sultanidze

Підкажіть, чому тут немає артиклю "an" перед "orange juice"?

0
Відповісти2 роки тому

MyroslawJartur
MyroslawJartur

a/an походить від слова one - один. Відповідно - вживається тільки в однині і тільки відносно до об’єктів, які можна порахувати. Напевно, що сік не підпадає під ці критерії.

7
Відповісти2 роки тому

vasyapb

Почитайте про нульовий артикль.

0
Відповісти2 роки тому