"She drank orange juice."

Переклад:Вона пила апельсиновий сік.

September 25, 2015

15 коментарів
Це обговорення закрито.


OleksandrK339614

Спікер (Junior) чітко говорить "drink


Dmy_S

Кілька років чесались руки відповісти
Вона пила оранжевий сік,
бо цікаво. Тим паче, в Дуо є аналогічна вправа
You drank a yellow juice.
Увесь час утримувався, нарешті наважився. Нє ( Шкода ))


w28p2

Як відрізнити на слух drink i drank? Дякую!


lwca14

Я не хочу ствержувати, бо сам не розумію, можливо відсутністю S наприкінці слова.


Teo2306

Як тоді буде "Вона ВИПИЛА апельсиновий сік.


Dmy_S

She has {had} drunk orange juice


Teo2306

Дякую


Sultanidze

Підкажіть, чому тут немає артиклю "an" перед "orange juice"?


Myroslw

a/an походить від слова one - один. Відповідно - вживається тільки в однині і тільки відносно до об’єктів, які можна порахувати. Напевно, що сік не підпадає під ці критерії.


vasyapb

Почитайте про нульовий артикль.


_Alexik_

Вона п'є оранжевий сік :)


Fb8U1

Drank - друга форма дієслова drink, тобто, минулий час.


bat42380

помаранчевий


4AMa6

Я і написала апельсиновий,


Masha_S017

Чому помаранчевий не було прийнято?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.