1. Форум
  2. >
  3. Тема: English
  4. >
  5. "Вона пила апельсиновий сік."

"Вона пила апельсиновий сік."

Переклад:She drank orange juice.

September 25, 2015

5 коментарів


Sultanidze

А чому нема артиклю an?


DmytroBrykovets

Бо сік не порахуєш.


Sultanidze

Мене заплутав такий момент, що може бути кілька різних соків (наприклад на поличці в магазині), а тоді вони juices і я думав що відповідно juice це однина.


Kaminari_Shiro

Навіть коли соків багато на поличці в магазині, вони все одно залишаються незлічуваним іменником в однині. Змінюватись буде іменник, що обов'язково йтиме поруч із словом "сік" у такому випадку- "cartons of juice". Або, якщо сік розлитий у скланки, - "beakers of juice". У множині "juices" позначає рідну, яка міститься у м'ясі (наприклад, "м'ясо у власному соку" - "Meat in its own juice(s)"), або ж алегоричне неформальне позначення творчої "енергії", здатності до креативних рішень тощо. (http://dictionary.cambridge.org/dictionary/english/juice)


Maks27634

drank - це форма непaвильного дієслова у Past Simple?

Вивчайте англійську мову, приділяючи цьому лише 5 хвилин на день. Безкоштовно.