1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Ta žena má černé šaty."

"Ta žena má černé šaty."

Překlad:The woman has a black dress.

September 25, 2015

4 komentáře


LudekKrula

Toto je druhá otázka se slovem šaty kde jsem udělal chybu jen díky tomu že šaty jsou v češtině pomnozne, pokaždé jsem zkusil jinou variantu (singular nebo plural) a vždy jsem trefil ten špatný :-(. Mělo by vyplynout z textu zda jde o jedny či dvoje (a vícery) šaty.


nueby

Nejspíše opakujete tutéž chybu v použití jednotného čísla DRESS bez členu. Toto je nastavení překladu do AJ už delší dobu:

[The/That] woman has [got/] [a black dress/black dresses/the black dresses/the black dress].


DelunaZ

Napsala jsem místo woman slovo lady a bylo to špatně.


ValaCZE

Lady je paní

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.