Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"Ta žena má černé šaty."

Překlad:The woman has a black dress.

před 2 roky

4 komentáře


LudekKrula

Toto je druhá otázka se slovem šaty kde jsem udělal chybu jen díky tomu že šaty jsou v češtině pomnozne, pokaždé jsem zkusil jinou variantu (singular nebo plural) a vždy jsem trefil ten špatný :-(. Mělo by vyplynout z textu zda jde o jedny či dvoje (a vícery) šaty.

před 2 roky

nueby
nueby
Mod

Nejspíše opakujete tutéž chybu v použití jednotného čísla DRESS bez členu. Toto je nastavení překladu do AJ už delší dobu:

[The/That] woman has [got/] [a black dress/black dresses/the black dresses/the black dress].

před 2 roky

DelunaZ

Napsala jsem místo woman slovo lady a bylo to špatně.

před 3 měsíci

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Lady je paní

před 3 měsíci