1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "This skirt does not fit me."

"This skirt does not fit me."

Překlad:Tahle sukně mi nesedí.

September 25, 2015

9 komentářů


LukFatr

Presne... "ta sukne mi nesedi" neni uznano proc?

Diky za odpoved


Nemesis_NaR

Protože kurz rozlišuje "this = tato" a méně konkrétní "the/that = ta"


sue_zue

Tato sukně mi není.


Caroline152109

Ja napsala ta sukne mi nesedi a tez to nevzalo...


Jenda-48

Ta sukně mi nevyhovuje také nevzalo, sloveso pasovat v uvedeném čž je tedy výslovně hovorový výraz.


Ivo150846

Misto ta ma byt "tahle"....


Lada806051

Tahle sukně se mi nehodí. V čem se to liší od anglického významu


Jenda-48

Zkuste tato a tahleta, Duo trvá na rozdílných překladech the, this, that it, často to bývá zdrojem nedorozumění, čes se to tak neřeší a určitě dejte vědět! No jinak se může stat ze hodit se a pasovat (sedět) může být chápáno jako důležitý významový rozdíl.


Honza_U

vzhledem k tomu, že to říká chlap, bude to asi skot :-)

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.
Začít