Duolingo je nejoblíbenější způsob na světě, jak se naučit jazyk. A co je nejlepší, je 100% zdarma!

"This skirt does not fit me."

Překlad:Tahle sukně mi nesedí.

před 3 roky

5 komentářů


LukFatr
LukFatr

Presne... "ta sukne mi nesedi" neni uznano proc?

Diky za odpoved

před 2 roky

Nemesis_NaR

Protože kurz rozlišuje "this = tato" a méně konkrétní "the/that = ta"

před 2 roky

sue_zue

Tato sukně mi není.

před 3 roky

Caroline152109

Ja napsala ta sukne mi nesedi a tez to nevzalo...

před 3 roky

Jenda-48
Jenda-48

Ta sukně mi nevyhovuje také nevzalo, sloveso pasovat v uvedeném čž je tedy výslovně hovorový výraz.

před 1 rokem