1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "The students present their f…

"The students present their food."

Fordítás:A tanulók bemutatják az ételüket.

September 25, 2015

8 hozzászólás


delfindolphin

Az nem jó megoldás, hogy "A tanulók elajándékozzák az ételüket." ?


Abenhakan

Sajnos nem, itt a present csak "bemutat" jelentésében állhat.


johalasz46

...átnyújtják, átadják...- a többi csupán mellékzönge: a szótár szerint...


ZsoltSztan

Ha a fordítás helyes a segítség ROSSZ. Csak az lenne a kérdés a present jelentése nem véletlnül az,hogy ajándék.


MayAttila

Ennek a mondatnak mi értelme van?


vasvariistvan

Gondolom szakács tanulók, és éppen vizsgáznak .

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.