1. Forum
  2. >
  3. Onderwerp: English
  4. >
  5. "The girl wants the shoes bec…

"The girl wants the shoes because they are black."

Vertaling:Het meisje wil de schoenen omdat ze zwart zijn.

September 26, 2015

12 opmerkingen


Susanne1986

Wat is er mis met ' het meisje wilt de schoenen omdat ze zwart zijn'


David799007

(Willen) is een onregelmatig werkwoord, Bij de derde persoon enkelvoud wordt (Wil) gebruikt, dus zonder (T). Groetjes,David from Afghanistan


HeidiCanna

Vraag ik mij ook af


johannawal901572

Waarom ze zijn zwart en is zij zijn zwart fout


Susanne1986

In het Nederlands worden zinnen soms in een andere volgorde vertaald dan in het engels. Het is dus 'omdat ze zwart zijn'


MaxvanHass

Is het niet ´Wilt´ in plaats van ´wil´ in de vertaling?


Lode16603

wilt kan toch ook


RostOarPoeze

Het is toch het meisje wilt en toch niet wil


pim843247

'... omdat zij zwart zijn' (i.p.v. ze) hoeft toch niet fout gerekend te worden?

Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.