"The man has the book."

Překlad:Ten muž má tu knihu.

před 3 roky

9 komentářů


Anik_Caitl

Proč je tam has místo have?

před 3 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

Protože 3. osoba jednotného čísla tvoří při časování výjimku. Na rozdíl od ostatních osob zde sloveso dostává jiný tvar. Takže např. i HAVE, ale she/he/it HAS, i DO, a she/he/it DOES, atd. Toto pravidlo neplatí pro sloveso být a modální slovesa.

před 3 roky

Alex695171

Diky za vysvětlení

před 2 roky

Seworyss

Co jsou Prosím vás modální slovesa?

před 2 roky

Seworyss

Děkuji

před 2 roky

sylvie2Malenka

melo by byt vice vysvetlivek

před 2 roky

ValaCZE
ValaCZE
Mod

K lekcím jsou postupně doplňovány tipy a poznámky ohledně gramatiky, stačí si je jen přečíst.

před 2 roky

sylvie2Malenka

díky, už jsem na některé vysvětlivky přišla

před 2 roky
Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.