1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "She has too many cats."

"She has too many cats."

Fordítás:Túl sok macskája van.

September 26, 2015

6 hozzászólás


N.Szel_Mari

az „is” miért nem játszik?


Tarnai

"is" létezést, "has" birtoklást fejez ki.


Fricc85

Neki is sok macskaja van. . Ez miert nem helyes ?


methosraven87

A "too many" jelentése "túl sok". A "too" csak akkor jelent "is"-t, ha a mondat végén van. Pl.: Me too. A Te fordításod szerintem inkább így nézne ki: She also has many cats.


Katalin5246

miért is nem fogadta el" túl sok macskája van"

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.