1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Go look for it!"

"Go look for it!"

Překlad:Jdi to hledat!

September 26, 2015

16 komentářů


Jitka709231

vím, že" look for" je hledat, ale bylo by v této souvislosti možné napsat " Jdi se po tom podívat"? -to vlastně také znamená " jdi to hledat"-mně to hlásí chybu


MilanBarton

Šlo by přeložit "Jdi to hledat." i jako "Go to look for it." ?


anglitina903169

Jdi se na to podivat .....je podle mě správně


Nemesis_NaR

Není, viz příspěvky výše. Čtěte si je prosím před psaním nového dotazu.


AVEMALKY

Najdi to! to by nešlo?


Nemesis_NaR

Hledat nerovná se najít.


KaVWqX

Je možné to přeložit jako: Pojď to hledat ?


Iveta204308

Také jsem to tak napsala,ale když se na to dívám tak to má jiný význam.jdi nebo běž je jasné že to má jit hledat pouze on.Slovo pojď říká, že to jde hledat s tebou.


Honza_U

jak tedy přeložíte "pojď to hledat"? Pořád mi to připadá jako rozkazovací způsob.


PavelNovk773781

Go find it. Jdi to najít. Go look at it. Jdi se na to podívat. Go find out it. Jdi to zjistit. Go look forward to IT. Jdi se na to těšit.


hankaphamova

Chci se zeptat...look for je fráze?


kacenka9

'look for' je tzv. frazove sloveso. Hodne sloves v AJ do teto kategorie spade. S ruznymi predlozkami meni vyznam. Treba slovo 'take' samo znamena 'vzit'. Ale 'take off' je vzletnout/odstartovat. 'take down' je neco sundat odnekud, take up je zabirat misto, nebo si najit konicka. Look for je tedy neco hledat, cesky po necem koukat.


Stanislav606837

Ahoj. Je mozne pouzit: "Podivej se po tom!" ?


vladimirbz

"Běž se po tom podívat" to bere


Michaela50

Překlad - Hledej to! - musí přece být správné. Proč ne?


johanka518139

Je možné použít - jdi to najit?

Naučte se Anglicky za pouhých 5 minut denně. Zdarma.